הלוואה 150 אלף

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. לעתים אנשים זקוקה להלוואה קטנה פה ושם כדי לסגור את המינוס או כדי לעשות טיול מהנה בחו"ל. לצד אלה יש אנשים הזקוקים להלוואות גדולות יותר, כמו למשל הלוואה 150 אלף ₪ לצרכים נוספים. כאשר מדובר בסדר גודל כזה של הלוואה לעתים לא יודעים למי לפנות, מה לעשות ומהם התנאים. על מנת לסייע לכם בנושא ובקבלת ההלוואה הנדרשת עבורכם אנו בחברת CAPITAL UP פתרונות מימון לעסקים נשמח אם תצרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונציגנו המקצועיים ילוו אתכם בתהליך הפשוט.

מי צריך הלוואה של 150 אלף?

אפשר לעשות הרבה דברים עם הלוואה 150 אלף ₪ ולכן מטבע הדברים קהל מגוון ורחב יכול לבקש בהלוואה מסוג זה ובסכום הזה. בין היתר יכולים לבקש הלוואה זו גם לצרכים פרטיים וגם לצרכים עסקיים. לדוגמה: למימון רכב, לשיפוץ הבית או אפילו לטיפול רפואי ובמקביל לצורך פתיחת עסק או פיתוח של עסק קיים. הנה כמה מסוגי ההלוואות הנפוצים ביותר לסדר גודל של 150 אלף שקלים. 

הלוואה למימון רכב:

אחת ההלוואות הנפוצות ביותר היא הלוואה למימון רכב. עם 150 אלף שח אפשר לקנות את רוב סוגי הרכבים המשפחתיים בישראל, רכבי המיני ומגוון סוגי הרכבים. לפני מלבד רכבים יוקרתיים הרי שמדובר במימון שיכול לאפשר לכם ליהנות מרוב סוגי הרכבים. 

הלוואה לשיפוץ הבית:

אם אתם רוצים לשפץ את הבית שלכם, לדוגמה החלפת המטבח וחדר האמבטיה, הוספת חדר, בנייה של קומה שנייה ועוד – תוכלו לבקש הלוואה לשיפוץ הבית. מאוד בסוג הלוואה שכיח במיוחד שכן מרבית האנשים מתקשים לחסוך מספיק כסף כדי לבצע את השיפוץ הרצוי ולכן מעדיפים לקחת הלוואה ולהחזיר אותה בתשלומים נוחים כל חודש, כאשר בינתיים הם נהנים מהבית המשופץ והמשודרג שלהם.

הלוואה לטיפול רפואי:

עוד סוג הלוואה נפוץ הוא עבור טיפול רפואי. לצערנו הרב יש אנשים שלא מבטחים את עצמם מבחינה רפואית וכאשר יש הצורך בקבלת סיוע כלכלי אין אפשרות לקבל אותה מחברת הביטוח. ישנם גם לא מעט מקרים שחברת הביטוח לא תספק לכם את הסיוע בשל אותיות קטנות שלא הבנתם כאשר עשיתם את הביטוח. לשים לרגע בצד את המלחמות מול חברות הביטוח הרי שצריך בינתיים את המימון באופן בהול לצורך טיפול רפואי, תרופה יקרה או ניתוח ועל כן נצטרך הלוואה לטיפול רפואי.

הלוואה 150 אלף לרכישת נכס:

אם אתם מעוניינים לרכוש נכס וחסר לכם באזור ה-150 אלף שקלים לערך לצורך הרכישה תוכלו לפנות אלינו בחברת קפיטל אפ ונשמח לסייע לכם בהשגת ההפרש הדרוש לכם. זה יכול להיות עבור נכס מסחרי כלשהו כמו למשל חנות או משרד שאתם רוצים לקנות, דירה להשקעה שחסר לכם סכום זה כדי להשלים את העסקה או לצורך שיפוץ הנכס והשבחתו וזה יכול להיות הסכום שחסר לכם לרכישת דירה שאתם רוצים לשים עליה את היד לפני שמישהו אחר תופס אותה. בקשה נוספת נפוצה בתחום זה היא כאשר אנשים רוכשים דירה בסכום הכסף שצברו אולם שכחו שיש הוצאות נלוות לדירה, שצריך לבצע תיקונים ושיפוצים ועוד. לכן הם זקוקים לסכום כסף נוסף כדי להשלים את הרכישה ואת מעבר הדירה או כדי להכין את הדירה להשכרה.

הלוואה ללימודים:

עלות של תואר ראשון היום בלימודים יכול להגיע גם ל60-80 אלף שקלים בממוצע. תואר שני או משולב עשוי להיות יקר יותר. לתקופת הלימודים יש הצורך גם לדאוג לנושא הכלכלי לצורך המחיה השוטפת כמו אחזקת דירה, אוכל וצרכים נוספים. זו הסיבה שסטודנטים עשויים מדי פעם לבקש סכום גדול יותר מאשר עלות הלימודים בפועל וזאת כדי ליהנות משקט כלכלי יחסי שיאפשר להם להתרכז בלימודים. גופים פיננסיים המעניקים הלוואות אלה לסטודנטים מבחינתם "רגועים" יותר כיוון שעם סיום הלימודים הסטודנט אמור להיות כבר בעל מקצוע עם השכלה מסודרת ותעודה המקנים לו אפשרות להשתלב בתפקידים מכובדים ומסודרים בשוק העבודה.

סוגי הלוואות אפשריות ותנאי ההלוואה:

יש מגוון סוגי הלוואות אפשריים המשתנים בין בקשה אחת לאחרת, תנאי הגוף המלווה ועוד. יש הלוואות בלון, הלוואות רגילות, הלוואות שפיצר, הלוואות צמודות מדד ועוד. אנא צרו עמנו קשר ונציגנו המקצועיים ישמחו לסייע לכם בהליך הבקשה והקבלה של ההלוואה שאתם זקוקים לה.

שאלות ותשובות

כאשר אדם מתכוון לפתוח עסק הוא צריך לקחת בחשבון את ההוצאות הראשיות והשוטפות של העסק בשנה-שנתיים הראשונות של תפעול העסק לכל הפחות. הכוונה היא לקחת מרווח ביטחון כלכלי שיאפשר לכם שקט תעשייתי לפתח את העסק, לקדם את המוניטין שלו, לאסוף לקוחות ועוד. הלוואה של 150 אלף יכולה לסייע בפתיחה ותפעול של עסק קטן בדרך כלל אולם כאשר מדובר בעסק גדול יותר יהיה מדובר רק בסכום המשלים את ההון האישי שלכם. 

ישנם מספר גופים חוץ בנקאיים שיכולים לספק הלוואות באישור משרד האוצר: חברות אשראי, חברות ביטוח, בתי השקעות ועוד. לא כל חברה העונה להגדרה זו היא בהכרח בעלת אישור מטעם משרד האוצר להעניק הלוואות ולכן אתם צריכים לשים לב עם מי אתם עובדים. 

הלוואה שקלית הינה הלוואה שניתנת בשקלים ומוחזרת בשקלים. בהלוואת מט"ח ההלוואה יכולה להינתן או להיות צמודה בריבית למטבח חוץ (יורו, דולר, לירה שטרלינג וכו'). 

קבלת ההלוואה יכולה להיות בשיק או העברה בנקאית. טרם קבלת ההלוואה יש הליכי בקשה לאישור והגשת מסמכים. פרטים נוספים תוכלו לקבל בטלפון בהתאם לסוג הבקשה שלכם ותנאי ההלוואה שאתם זקוקים לה. אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונציגנו ישמחו לתת לכם שירות.

לתיאום פגישה עם נציג חייגו
077-2304968 או השאירו פרטים:

פתרונות מימון לעסקים

מידע נוסף.

יועצי משכנתאות

הדרך לבית היפה שלכם עוברת בהרבה מאוד כסף שצריך לשלם עליו, כי יוקר המחיה בישראל מוכר וגבוה מאוד, אולם לא

קרא עוד »

יועצי משכנתא

רק כאשר לקוחות הבנקים מספרים על החיסכון העצום שהם חסכו בתשלומי המשכנתא לאחר מחזור משכנתאות הם מבינים כמה היה חשוב

קרא עוד »

יועץ משכנתאות

מפתיע שדווקא בעסקה הגדולה של חייהם, ולמרות שמגלים מידע חדש בכל שנה על העלויות הגבוהות מדי של המשכנתא, רוכשי דירות

קרא עוד »

חיסכון במשכנתא

כששוק הנדל"ן עולה בחדות גבוהה כל כך כפי שקורה לאחרונה זה הזמן לשקול להקדים את ההתייקרות במחירים ולרכוש דירה. המשותף

קרא עוד »

משכנתא חדשה

כאשר זוג מסוים הולך לבנק כדי לבחון את האפשרות של משכנתא חדשה הדבר הראשון שהוא נחשף אליו הוא כמות גדולה

קרא עוד »

ייעוץ משכנתאות

תחום המשכנתאות הוא תחום רחב ידיים ובנוסף לכך גם ההלוואה הגדולה ביותר שאדם ממוצע לוקח בחייו. על כן אתם לא

קרא עוד »
פתרונות מימון לעסקים

הלוואה מהירה

פתרונות מימון לעסקים

התחברות ללקוחות קיימים